divendres, 22 d’agost del 2008

Tokyo I'm on our way!

Ja tornem a ser a la Capital després d’aquesta ruta que ens ha dut per alguns dels racons del País del sol naixent. Tokyo és senzillament enorme i amb una setmaneta que hi estarem segur que no ens l’acabarem; per això hem optat per fer algunes tapes de la ciutat.

De moment ja hem fet algunes visites; el dimecres després del viatge en tren bala des de Kyoto - amb una vista ràpida del Fuji-san - encara vam tenir temps per anar a Shinjuku de nit per celebrar el Quim no tanjoobi (l'aniversari al Japó!).
Ahir dijous vam estar a Odaiba, i vam poder gaudir dels impressionants edificis que hi ha a l’illa, i vam poder admirar les vistes que oferia des de la badia de Tokyo. Com a curiositat vam llegir que va ser un dels escenaris on es va grabar el mític programa d' "Humor Amarillo". Després ens vam desplaçar cap a l’estàtua del gos "Hachiko" de Sitges - perdó de Shibuya - que ens va rebre amb una pluja considerable, però sort en vam tenir de poder-nos aixoplugar al magnífic "edifici 109", un centre comercial molt famós entre les noies de Shibuya.

Aquest divendres al matí , hem pogut complir un projecte que ja feia anys que teníem en ment: visitar el Museu Ghibli a Mitaka; si bé el lloc és petit, està carregat de curiositats i tot plegat fa que admiris encara més els treballs de l'estudi. Aquesta és una visita que, juntament amb la del Museu Tezuka a Takarazuka, considerem molt recomenable - per no dir imprescindible- per tots als aficionats al manga i l’animació.
A la tarda, de tornada, ens hem passejat algunes botigues Mandarake a Nakano, manga i anime a tutiplé, un lloc ple de marxandatge i material de col·leccionista que ens fan reconéixer que realment encara hi ha molt per descobrir.

Ja ho veieu com deia una cançó de les Puffy, "Tokyo I'm on my way"! I que el ritme no pari!

Llop Segarrenc ha dit...

Ja veig que es un no parar: Avui aquí, demà a un altre lloc.

Sembla que aneu a un ritme infatigable.

Salutacions.

Júnior ha dit...

Uóooooooooooooooooo! Volem fotos dels museus JA!