dijous, 6 de novembre del 2008

Programa d'activitats "Nit Manga 5"

Última actualització: dj 13 nov

Divendres 21 i dissabte 22 de novembre de 2008,
Vic - Organitza: Japanzone.cat


Divendres 21 de novembre

A partir de les 22:00h, Ambientació de música japonesa

22:30h a 1:00h aprox., Concerts Japan-rock amb White Noise i Red Square

Lloc: CSA La Torratxa, Mapa

Entrada gratuïta

Concert exclusiu a la comarca d'Osona de White Noise i Red Square, dos grups d'estil rock que fan versions de cançons de música japonesa i amb algun tema propi.

Col·laboren: La Torratxa, White Noise i Red Square



Dissabte 22 de novembre

A les 11:30h,

Taller- xerrada Introducció pràctica al Karate i la seva filosofia a càrrec de Josep Ginestet, de l'escola de karate Shin-do de Vic.

Lloc: Biblioteca Joan Triadú Mapa

Places limitades. Cal inscripció prèvia a la Biblioteca Joan Triadú. Preu: 1€

Col·laboren: Biblioteca Joan Triadú i Shin-do


A les 18:00h,

Taller-xerrada El doblatge a càrrec de professionals del sector del doblatge en català. [per confirmar]

Lloc: Centre Cívic El Remei-Estadi Mapa

Places limitades. Cal inscripció prèvia a partir del 10 de novembre a info@japanzone.cat (incloure nom/cognoms, població, telèfon de contacte, edat). Preu: 1€

A partir de les 22:15h,

Nit Manga 5

Lloc: Centre Cívic El Remei-Estadi Mapa

Venda d'entrades durant les activitats i a taquilla: 2€ General, 1€ Carnet PuntJove

22:15h a 23:00h, Ambientació de videoclips J-pop (música nipona)

A partir de les 23:00h fins a les 2:00 aprox., Projecció de diversos capítols de conegudes sèries d'animació japonesa:

Teatro de Rumiko episodi

Record of Lodoss War episodi

Rurouni Kenshin episodi

- Intermedi i sorteig manga -

Shin-chan "Especial"

Death Note episodi doble


Organitza:

Japanzone.cat, portal web d'informació de manga, animació, cinema i cultura japonesa | Contacte: info@japanzone.cat


Col·laboren:

Regidoria de Joves-Ajuntament de Vic, Centre Cívic El Remei-Estadi


Amb el suport de:

Selecta Visión, Jonu Media, Luk Intenacional,

Ediciones Glénat, Timun Mas, Norma Editorial, Planeta de Agostini Cómics, Zoo


Tota la informació d'última hora a l'etiqueta

4 comentaris:

Boada ha dit...

S'haurà de venir, tot i que el cartell no m'acaba de convèncer, és 'soso' pel meu gust.

Cap a quina hora s'acabarà?

Si necessiteu ajuda ja us vaig dir que us ajudava eh! Jo i un amic meu.

Vinga vagi bé.

Anònim ha dit...

Ja se sap que mai plou a gust de tothom! però quan veus el cartell ressalta dels altres. Esperem que en les pròximes setmanes es senti parlar de les diferents activitats Nit Manga 5!

Dende, la setmana que bé us diem alguna cosa per correu.

Ens llegim!

Sara ha dit...

La Nit Manga! No sabia que existís tal cosa i, pel programa, sembla força atractiva. Creieu que serà tan multitudinària com el Saló? Perquè a mi, tanta gentada que quasi no et pots moure, em fa agafar claustrofòbia (no sóc una joveneta, jo).

Jordina ha dit...

Jo, igual que la "Mitra", tampoc en sabia res de l'existència d'aquest saló... Què bé! M'encanta!
Serà el primer cop que hi vaig (evident), a veure què tal... per les activitats sembla força atractiu...

Ens veiem allà!^^